Pravidla internetového obchodu Millu Kids - dětské oblečení
definování mimo jiné pravidla pro uzavírání prodejních smluv prostřednictvím obchodu obsahující nejdůležitější informace o prodejci, obchodě a právech spotřebitele.
OBSAH
§ 1 Definice
§ 2 Kontakt s prodávajícím
§ 3 Technické požadavky
§ 4 Nakupování v obchodě
§ 5 Platby
§ 6 Zpracování objednávek
§ 7 Právo na odstoupení od smlouvy
§ 8 Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy
§ 9 Stížnosti
§ 10 Osobní údaje
§ 11 Výhrady
§ 12 Ustanovení týkající se kupujících, kteří nejsou spotřebiteli
Příloha č. 1: Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy
§ 1 DEFINICE
Pracovní dny - dny od pondělí do pátku, kromě svátků.
Účet - funkce bezplatného obchodu (služba poskytovaná elektronicky) upravená zvláštními předpisy, díky níž si kupující může zřídit svůj vlastní účet v obchodě.
Spotřebitel - spotřebitel ve smyslu občanského zákoníku.
Kupující - jakýkoli subjekt nakupující v Obchodě.
Předpisy - tyto předpisy.
Obchod - internetový obchod Millu Kids - dětské oblečení provozované prodávajícím na adrese https://www.millukids.cz.
Prodejce - BARBARA KOPERA, podnikatel podnikající pod jménem F.P.H. Millu Kids Barbara Kopera, zapsán do centrálního registru a informace o hospodářské činnosti vedené ministrem příslušným pro hospodářství a provozováním centrálního registru a informací o hospodářské činnosti, NIP 9491582050, REGON číslo 240914582, ul. Tadeusza Gajcego 6/10, 42-224 Częstochowa. Polsko
§ 2 KONTAKT S PRODEJCEM
Poštovní adresa: ul. Tadeusza Gajcego 6/10, 42-224 Częstochowa, Polsko
E-mailová adresa: info@millukids.pl
Telefon: +48 668 208 775
§ 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY
Pro správné fungování obchodu potřebujete:
zařízení s přístupem na internet
webový prohlížeč, který podporuje JavaScript a cookies.
Chcete-li zadat objednávku v obchodě, kromě požadavků stanovených v odstavci 1, je vyžadován aktivní e-mailový účet.
§ 4 NÁKUP NA SKLADU
Ceny zboží viditelné v obchodě jsou celkové ceny zboží včetně DPH.
Prodávající bere na vědomí, že celková cena objednávky se skládá z ceny uvedené v Obchodě: z ceny zboží a případně z nákladů na doručení.
Zboží vybrané k nákupu by mělo být přidáno do košíku v obchodě.
Poté si Kupující vybere z dostupných v Obchodě: způsob doručení zboží a způsob platby za objednávku a také poskytne údaje potřebné k dokončení objednávky.
Objednávka je zadána, jakmile je obsah potvrzen a kupující přijme předpisy.
Zadání objednávky je stejné jako uzavření kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím.
Prodávající poskytne spotřebiteli potvrzení o uzavření kupní smlouvy na trvalém nosiči nejpozději při dodání zboží.
Kupující se může v Obchodě zaregistrovat, tj. Založit si na něm Účet nebo nakupovat bez registrace poskytnutím svých dat při každé možné objednávce.
§ 5 PLATBY
Za objednávku můžete zaplatit v závislosti na výběru kupujícího:
Běžným převodem na bankovní účet prodávajícího.
S platební kartou:
vízum
Visa Electron
MasterCard
MasterCard Electronic
maestro
Prostřednictvím platební platformy:
Dotpay
PayPal
Allegro
Platební střílečka
Dobírka při dodání, tj. Kartou nebo hotově v době dodání zboží kupujícímu.
Hotovost při vyzvednutí vašeho osobního zboží.
Pokud se Kupující rozhodne zaplatit předem, musí být objednávka vyplacena do 3 pracovních dnů od zadání objednávky.
Prodávající sděluje, že v případě některých způsobů platby je vzhledem k jejich specifičnosti platba objednávky pomocí tohoto způsobu možná až bezprostředně po zadání objednávky.
§ 6 UKONČENÍ OBJEDNÁVKY
Prodávající je povinen zboží dodat bez vad.
Doba trvání smlouvy je uvedena v obchodě.
V případě, že se Kupující rozhodl zaplatit za objednávku předem, bude Prodávající pokračovat v objednávce po zaplacení.
V případě, že kupující v rámci jedné objednávky nakoupil zboží s různými dodacími lhůtami, bude objednávka zpracována ve lhůtě platné pro zboží s nejdelší dodací lhůtou.
Země, na jejichž území se dodávka uskutečňuje:
Polská republika
Evropská unie, Rusko
Zboží zakoupené v obchodě se doručuje v závislosti na způsobu doručení, který si kupující zvolil:
Prostřednictvím kurýrní společnosti
Prostřednictvím polské pošty
Do balíkových strojů InPost
Kupující může zboží vyzvednout osobně v kanceláři společnosti během jeho otevírací doby.
Pokud si Kupující zvolí osobní odběr, bude zboží připraveno k vyzvednutí do uvedeného data dokončení objednávky a pokud Prodávající uvedl datum odeslání zboží - do tohoto data.
§ 7 PRÁVO ODSTRAŇOVAT Z SMLOUVY
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené s Prodávajícím prostřednictvím Obchodu, s výhradou ustanovení § 8 Pravidel, do 14 dnů bez udání důvodu.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy končí po 14 dnech ode dne:
ve kterém se spotřebitel dostal do vlastnictví zboží nebo u kterého se zboží zmocnilo třetí strana než dopravce a uvedená spotřebitelem.
v nichž spotřebitel získal poslední věc nebo ve které třetí strana, jiná než dopravce a označená spotřebitelem, získala poslední věc v případě smlouvy vyžadující převod vlastnictví mnoha věcí, které jsou dodávány samostatně.
uzavření smlouvy - v případě smlouvy o dodávce digitálního obsahu.
Aby mohl spotřebitel uplatnit právo na odstoupení od smlouvy, musí informovat Prodávajícího pomocí údajů uvedených v § 2 Pravidel o svém rozhodnutí odstoupit od smlouvy jednoznačným prohlášením (např. Dopisem zaslaným poštou nebo informacemi zaslanými e-mailem).
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy může spotřebitel použít na konci nařízení, není to však povinné.
Ke splnění lhůty pro odstoupení od smlouvy postačuje, aby spotřebitel zaslal informace týkající se uplatnění svého práva odstoupit od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
ÚČINKY STAŽENÍ ZE SMLOUVY
V případě odstoupení od smlouvy vrátí prodávající spotřebiteli veškeré platby, které od něj obdržel, včetně nákladů na dodání zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z způsobu dodání zvoleného spotřebitelem, kromě nejlevnějšího obvyklého způsobu dodání nabízeného prodávajícím), a to neprodleně, v každém případě však později než 14 dnů ode dne, kdy byl prodávající informován o rozhodnutí spotřebitele uplatnit právo na odstoupení od smlouvy.
Prodávající vrátí platbu pomocí stejných platebních metod, jaké použil spotřebitel v původní transakci, pokud se spotřebitel nedohodne na jiném řešení, v žádném případě spotřebiteli v souvislosti s tímto vrácením nevzniknou žádné poplatky.
Prodávající může odepřít vrácení peněz až do obdržení zboží nebo do doby, než mu bude předložen důkaz o jeho vrácení, podle toho, co nastane dříve.
Prodávající vás žádá o vrácení zboží na následující adresu: ul. Tadeusza Gajcego 6/10, 42-224 Częstochowa neprodleně, v každém případě však nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy spotřebitel informoval prodávajícího o odstoupení od kupní smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud spotřebitel zašle zboží zpět do 14 dnů.
Přímé náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
Spotřebitel je odpovědný pouze za snížení hodnoty zboží, které je výsledkem jeho použití jiným způsobem, než bylo nezbytné pro zjištění povahy, vlastností a fungování zboží.
Pokud zboží nemůže být vzhledem ke své povaze zasláno běžnou poštou, bude muset spotřebitel rovněž uhradit přímé náklady na vrácení zboží. O odhadované výši těchto nákladů bude spotřebitel informován Prodávajícím při popisu zboží v Obchodě nebo při zadávání objednávky.
V případě nutnosti vrácení peněz za transakci provedenou Spotřebitelem platební kartou, Prodávající vrátí na bankovní účet přiřazený k této platební kartě.
§ 8 Výjimky z práva na odstoupení od smlouvy
Právo na odstoupení od smlouvy na dálku nemá pro spotřebitele v souvislosti se smlouvou nárok:
ve kterém je předmětem služby nevyrobená položka, vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb.
u nichž je předmětem služby položka podléhající rychlému poškození nebo s krátkou trvanlivostí.
ve kterém je předmětem služby zásilka dodávaná v zapečetěném obalu, který po otevření obalu nelze z důvodů ochrany zdraví nebo hygieny vrátit, pokud byl obal otevřen po dodání.
ve kterých jsou předmětem služby věci, které po dodání jsou kvůli své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi.
ve kterém jsou předmětem služby zvukové nebo vizuální nahrávky nebo počítačové programy dodávané v zapečetěném obalu, pokud byl balíček otevřen po dodání.
pro doručování novin, časopisů nebo časopisů, s výjimkou předplatných smluv.
kde cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad nimiž nemá podnikatel kontrolu, a ke kterým může dojít před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
za dodávku digitálního obsahu, který není uložen na hmotném nosiči, pokud poskytování služby začalo výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co byl podnikatel informován o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.
§ 9 REKLAMACE
V případě vady zboží má kupující možnost reklamovat vadné zboží na základě záruky nebo záruky stanovené v občanském zákoníku, pokud byla záruka poskytnuta.
Kupující může s využitím záruky za podmínek a ve lhůtách stanovených v občanském zákoníku:
učinit prohlášení o snížení ceny
v případě podstatné vady - předložte prohlášení o odstoupení od smlouvy
požadovat výměnu položky za jednu bez vad
požadovat odstranění vady
Prodávající žádá o podání reklamace v rámci záruky na poštovní nebo elektronickou adresu uvedenou v § 2 Pravidel.
Pokud se ukáže, že pro posouzení reklamace je nutné doručit reklamované zboží prodávajícímu, je kupující povinen toto zboží v případě spotřebitele na náklady prodávajícího doručit na adresu ul. Tadeusza Gajcego 6/10, 42-224 Częstochowa.
Pokud byla produktu poskytnuta dodatečná záruka, informace o ní, jakož i o jejích podmínkách, jsou k dispozici v popisu produktu v Obchodě.
Stížnosti týkající se provozu obchodu by měly být směřovány na e-mailovou adresu uvedenou v § 2 nařízení.
Stížnost bude prodávajícím posouzena do 14 dnů.
MIMOŘÁDNÉ ZPŮSOBY ZKOUŠENÍ REKLAMACÍ A VYŠETŘOVÁNÍ reklamací
V případě, že reklamační řízení nepřinese výsledek očekávaný spotřebitelem, může spotřebitel použít mimo jiné s:
zprostředkování prováděné příslušným provinčním inspektorátem obchodní inspekce, na které byste se měli obrátit. Postup je zpravidla zdarma. Seznam inspektorátů je k dispozici zde: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
pomoc příslušného spotřebitelského soudního soudu, který působí v provinciální inspekci obchodu, u níž by měla být podána žádost o posouzení případu před rozhodčím soudem. Postup je zpravidla zdarma. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
bezplatná pomoc městského nebo poviatského veřejného ochránce práv.
Internetová platforma pro online řešení sporů je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 10 OSOBNÍ ÚDAJE
Správcem osobních údajů poskytnutých Kupujícím při používání Obchodu je Prodávající. Podrobné informace o zpracování osobních údajů prodávajícím - včetně jiných účelů a důvodů pro zpracování údajů, jakož i o příjemcích údajů - lze nalézt v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v obchodě - z důvodu zásady transparentnosti obsažené v obecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) ) o ochraně údajů - „GDPR“.
Účelem zpracování údajů Kupujícího Prodávajícím, poskytnutých Kupujícím v souvislosti s nákupy v Obchodě, je realizace objednávek. Základem pro zpracování osobních údajů v tomto případě je:
kupní smlouva nebo opatření učiněná na žádost kupujícího, zaměřená na jeho uzavření (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR),
zákonná povinnost prodávajícího související s účetnictvím (čl. 6 odst. 1 písm. c) a
legitimní zájem prodávajícího na zpracování údajů za účelem určení, uplatnění nebo obhajoby jakýchkoli nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).
Poskytnutí údajů kupujícím je dobrovolné, ale zároveň nezbytné k uzavření kupní smlouvy. Neposkytnutí údajů zabrání uzavření prodejní smlouvy v Obchodě.
Údaje kupujícího poskytnuté v souvislosti s nákupy v obchodě budou zpracovány do:
prodávající přestane mít zákonnou povinnost, která ho zavazuje ke zpracování údajů kupujícího;
možnost uplatnění nároků kupujícího nebo prodávajícího v souvislosti s kupní smlouvou uzavřenou obchodem zanikne;
námitka Kupujícího proti zpracování jeho osobních údajů bude akceptována - pokud základem pro zpracování dat byl legitimní zájem Prodávajícího
- v závislosti na tom, co platí v daném případě a co se stane nejpozději.
Kupující má právo požádat:
přístup k vašim osobním údajům,
opravovat je,
odstranit,
omezení zpracování,
žádosti o přenos dat jinému správci
stejně jako zákon:
kdykoli vznést námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících se zvláštní situací kupujícího - proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, na základě čl. 6 doložka 1 lit. f GDPR (tj. o oprávněných zájmech sledovaných správcem).
Pro uplatnění svých práv by měl kupující kontaktovat Prodávajícího pomocí údajů z § 2 Pravidel.
Pokud má kupující za to, že jeho údaje jsou zpracovávány nezákonně, může podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.
§ 11 VÝHRADY
Kupující je zakázáno poskytovat nezákonný obsah.
Každá objednávka zadaná v obchodě představuje samostatnou prodejní smlouvu a vyžaduje samostatné přijetí předpisů. Smlouva je uzavřena včas a ke splnění objednávky.
Smlouvy uzavřené na základě těchto předpisů se uzavírají v polštině.
Žádné z ustanovení těchto nařízení nevylučuje ani žádným způsobem neomezuje práva spotřebitele podle zákona.
Ustanovení týkající se zboží a kupní smlouvy se použijí přiměřeně na digitální obsah a smlouvu o dodávce digitálního obsahu, pokud nařízení nestanoví tyto záležitosti samostatně.
§ 12 USTANOVENÍ TÝKAJÍCÍ SE SPOTŘEBITELŮ, kteří nejsou spotřebiteli
Právo na odstoupení od smlouvy na dálku nemá nárok na jiný subjekt než na spotřebitele.
Odpovědnost prodávajícího vůči kupujícímu, který není spotřebitelem, je vyloučena.
V případě sporu s kupujícím, který není spotřebitelem, bude příslušným soudem soud příslušný pro sídlo prodávajícího.
Příloha 1 nařízení
Níže je uveden vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ze kterého může nebo nemusí spotřebitel:
VZOR ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
(tento formulář je třeba vyplnit a vrátit pouze v případě, že si přejete od smlouvy odstoupit)
Millu Kids Produkční a obchodní společnost Barbara Kopera
ul. Tadeusza Gajcego 6/10, 42-224 Częstochowa e-mailová adresa: info@millukids.pl
- I / We (*) ............................................... .......................... tímto informuji / informuji (*) o mém / našem odstoupení od kupní smlouvy následujících položek (*) / za účelem poskytnutí následujících služby (*) / pro dodávku digitálního obsahu ve formě (*):
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ............................
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ............................
.................................................. .................................................. .................................................. .................................................. ............................
- Datum uzavření smlouvy (*) / přijetí (*) ...................................... .................................................. ..................................
- Jméno spotřebitele (spotřebitelů): ............................................ .................................................. ....................................
- Adresa spotřebitele: .............................................. .................................................. ..............................................
.................................................. .................................................. .................................................. ............................
.................................................. ...........................................
Spotřebitelský podpis
(pouze pokud je formulář odeslán v papírové verzi)
Datum ............................................
(*) Nehodící se škrtněte.
Účetní předpisy
Účetní předpisy v obchodě Millu Kids - dětské oblečení
OBSAH
§ 1 Definice
§ 2 Kontakt s prodávajícím
§ 3 Technické požadavky
§ 4 Účet
§ 5 Stížnosti
§ 6 Osobní údaje
§ 7 Výhrady
§ 1 DEFINICE
Účet - bezplatná funkce Obchodu (služby) upravená v těchto předpisech, díky níž si Kupující může zřídit svůj vlastní Účet v Obchodě.
Kupující - jakýkoli subjekt nakupující v Obchodě.
Obchod - internetový obchod Millu Kids - dětské oblečení provozované prodávajícím na adrese https://www.millukids.cz
Prodejce - BARBARA KOPERA, podnikatel podnikající pod jménem F.P.H. Millu Kids Barbara Kopera, zapsán do centrálního registru a informace o hospodářské činnosti vedené ministrem příslušným pro hospodářství a provozováním centrálního registru a informací o hospodářské činnosti, NIP 9491582050, REGON číslo 240914582, ul. Tadeusza Gajcego 6/10, 42-224 Częstochowa.Polsko
§ 2 KONTAKT S PRODEJCEM
Poštovní adresa: ul. Tadeusza Gajcego 6/10, 42-224 Częstochowa, Polsko
E-mailová adresa: info@millukids.pl
Telefon: +48 668 208 775
§ 3 TECHNICKÉ POŽADAVKY
Pro správné fungování a vytvoření účtu potřebujete:
aktivní e-mailový účet
zařízení s přístupem na internet
webový prohlížeč, který podporuje JavaScript a cookies
§ 4 ÚČET
Vytvoření účtu je zcela dobrovolné a závisí na vůli kupujícího.
Účet poskytuje kupujícímu další možnosti, například: prohlížení historie objednávek zadaných kupujícím v obchodě, kontrolu stavu objednávky nebo úpravu údajů kupujícího.
Chcete-li založit účet, vyplňte prosím v obchodě příslušný formulář.
V okamžiku vytvoření Účtu je uzavřena smlouva na dobu neurčitou mezi Kupujícím a Prodávajícím o vedení Účtu za podmínek stanovených v těchto předpisech.
Kupující může zrušit účet kdykoli, aniž by tím vznikly jakékoli náklady.
Za účelem odstoupení od Účtu zašlete prosím svou rezignaci Prodávajícímu na e-mailovou adresu: info@millukids.pl, což povede k okamžitému odstranění Účtu a ukončení smlouvy v oblasti vedení Účtu.
§ 5 REKLAMACE
Stížnosti týkající se provozu účtu je třeba směřovat na e-mailovou adresu info@millukids.pl.
Stížnost bude prodávajícím posouzena do 14 dnů.
MIMOŘÁDNÉ ZPŮSOBY ZKOUŠENÍ REKLAMACÍ A VYŠETŘOVÁNÍ reklamací
V případě, že postup vyřizování stížností nepřinese výsledek očekávaný spotřebitelem, může mít spotřebitel mimo jiné prospěch s:
zprostředkování prováděné příslušným provinčním inspektorátem obchodní inspekce, na které byste se měli obrátit. Postup je zpravidla zdarma. Seznam inspektorátů je k dispozici zde: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595.
pomoc příslušného spotřebitelského soudního soudu, který působí v provinciální inspekci obchodu, u níž by měla být podána žádost o posouzení případu před rozhodčím soudem. Postup je zpravidla zdarma. Seznam soudů je k dispozici na adrese: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596.
Internetová platforma pro online řešení sporů je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
§ 6 OSOBNÍ ÚDAJE
Správcem osobních údajů poskytnutých kupujícím při používání účtu je prodávající. Podrobné informace o zpracování osobních údajů prodávajícím - včetně jiných účelů a základů zpracování údajů, jakož i o příjemcích údajů, lze nalézt v Zásadách ochrany osobních údajů dostupných v obchodě - z důvodu zásady transparentnosti obsažené v obecném nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) ) o ochraně údajů - „GDPR“.
Účelem zpracování údajů kupujícího je vedení účtu. Základem pro zpracování osobních údajů je v tomto případě smlouva o poskytování služeb nebo úkonů provedených na žádost kupujícího, jejímž cílem je jeho uzavření (čl. 6 odst. 1 písm. B) RODO), jakož i oprávněný zájem prodávajícího spočívající ve zpracování údajů za účelem určení , stíhání nebo obhajování jakýchkoli nároků (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR).
Poskytnutí údajů kupujícím je dobrovolné, ale zároveň nezbytné k vedení účtu. Neposkytnutí údajů znamená, že Prodávající nebude schopen poskytovat službu vedení účtu.
Údaje kupujícího budou zpracovány do:
možnost uplatnění nároků kupujícího nebo prodávajícího souvisejících s účtem zanikne;
námitka Kupujícího proti zpracování jeho osobních údajů bude akceptována - pokud základem pro zpracování dat byl legitimní zájem Prodávajícího
- v závislosti na tom, co platí v daném případě a co se stane nejpozději.
Kupující má právo požádat:
přístup k vašim osobním údajům,
opravovat je,
odstranit,
omezení zpracování,
žádosti o přenos dat jinému správci
stejně jako zákon:
kdykoli vznést námitku proti zpracování údajů z důvodů souvisejících se zvláštní situací kupujícího - proti zpracování osobních údajů, které se ho týkají, na základě čl. 6 doložka 1 lit. f GDPR (tj. o oprávněných zájmech sledovaných správcem).
Za účelem uplatnění svých práv by měl kupující kontaktovat prodávajícího.
Pokud má kupující za to, že jeho údaje jsou zpracovávány nezákonně, může podat stížnost předsedovi Úřadu pro ochranu osobních údajů.
§ 7 VÝHRADY
Kupující je zakázáno poskytovat nezákonný obsah.
Smlouva o vedení účtu je uzavřena v polštině.
V případě závažných důvodů uvedených v odstavci 4, má Prodávající právo tyto Pravidla Účtu změnit.
Důležité důvody uvedené v odstavci 3 jsou:
potřeba přizpůsobit obchod právním předpisům vztahujícím se na provoz obchodu
zvýšení bezpečnosti poskytované služby
změna funkčnosti Účtu, která vyžaduje změnu Pravidel Účtu.
O plánované změně v Pravidlech účtu bude kupující informován nejpozději 7 dnů před provedením změny prostřednictvím e-mailu zaslaného na adresu přiřazenou k Účtu.
V případě, že kupující nepřijme plánovanou změnu, měl by o tom informovat prodávajícího zasláním příslušné zprávy na e-mailovou adresu prodávajícího info@millukids.pl, jejímž výsledkem bude ukončení smlouvy o vedení účtu se vstupem v platnost plánované změny nebo dříve pokud kupující podá takovou žádost.
V případě, že kupující nenapadne plánovanou změnu až do jejího vstupu v platnost, má se za to, že ji přijme, což nepředstavuje žádnou překážku pro ukončení smlouvy v budoucnosti.
V případě možného sporu s kupujícím, který není spotřebitelem, bude příslušným soudem soud příslušný pro sídlo prodávajícího.
Žádné z ustanovení těchto nařízení nevylučuje ani žádným způsobem neomezuje práva spotřebitele podle zákona.