Vrácení zboží a reklamace
Odstoupení od smlouvy
Pokud jste spotřebitel - zpravidla máte právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku.
Můžete odstoupit od smlouvy tím, že nám zašlete prohlášení o odstoupení od smlouvy, např. E-mailem zaslaným na následující adresu: info@millukids.pl
Vraťte nám vrácenou položku okamžitě na adresu: ul. Tadeusza Gajcego 6/10, 42-224 Częstochowa,Polsko nejpozději však do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy.
Můžete odstoupit od smlouvy do 14 dnů.
Čtrnáctidenní lhůta pro odstoupení začíná:
pro smlouvu, ve které vydáváme předmět, který je povinen převést jeho vlastnictví - převzetím vlastnictví věci vámi nebo třetí stranou, kterou jste uvedli, jiným než dopravcem,
pro digitální obsah - ode dne uzavření smlouvy.
Ke splnění termínu stačí zaslat prohlášení před vypršením jeho platnosti.
Platby, které jste provedli, včetně nákladů na doručení věcí za podmínek stanovených v předpisech, vám vrátíme peníze okamžitě, nejpozději však do 14 dnů ode dne přijetí prohlášení o odstoupení od vás.
Můžeme zadržet vrácení platby obdržené od vás, dokud neobdržíte položku zpět, nebo neposkytnete důkaz o jejím vrácení zpět, podle toho, co nastane dříve.
Pamatujte, že právo na odstoupení od smlouvy na dálku nemá mezi jiným nárok na spotřebitele ve vztahu ke smlouvě:
ve kterém je předmětem služby nevyrobená položka, vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb,
u nichž je předmětem služby předmět, který podléhá rychlému poškození nebo má krátkou dobu použitelnosti,
u kterého je předmětem služby zásilka dodaná v zapečetěném obalu, který po otevření obalu nelze z důvodů ochrany zdraví nebo hygieny vrátit, pokud byl obal otevřen po dodání,
ve kterém jsou předmětem služby zvukové nebo vizuální nahrávky nebo počítačové programy dodávané v zapečetěném obalu, pokud byl balíček otevřen po dodání
za dodávku digitálního obsahu, který není uložen na hmotném nosiči, pokud poskytování služby začalo výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co byl podnikatel informován o ztrátě práva na odstoupení od smlouvy.
Podrobné informace o odstoupení od smlouvy naleznete v našich obchodních pravidlech.
stížnosti
Pokud jste spotřebitelem, pokud se u nás zakoupený produkt ukáže jako vadný, máte právo inzerovat jej na základě záruky. Nejlepší je podat stížnost na e-mailovou adresu: info@millukids.pl nebo poštou na adresu ul. Tadeusza Gajcego 6/10, 42-224 Częstochowa.
Reklamované zboží je třeba zaslat na následující adresu: ul. Tadeusza Gajcego 6/10, 42-224 Częstochowa,Polsko
V souvislosti s vadou si můžete vyžádat:
vyměňovat věci za ty, které nemají vady,
odstranit vadu,
nebo učinit prohlášení o:
snížení ceny,
odstoupení od smlouvy - v případě významné vady.
Jsme zodpovědní za vady zjištěné před uplynutím dvou let od data dodání předmětu.
Zpravidla můžete podat stížnost do jednoho roku od zjištění vady, ale doba pro podání stížnosti nesmí skončit dříve, než vyprší doba odpovědnosti prodávajícího.
Vyřízení vaší stížnosti (odpověď na ni) proběhne do 14 dnů ode dne, kdy obdržíme vaši stížnost.
Více informací o stížnosti naleznete v našich obchodních pravidlech.